הנחיות להגשה ועבודה עם מערכת אינטרנטית לאישור נספחי תברואה ותעודות גמר
- דרישות לתכנון נספח תברואה (תוכנית סניטארית)
- הנחיות להגשה ועבודה עם מערכת אינטרנטית לאישור נספחי תברואה ותעודות גמר
- תעודת גמר (טופס 4)
- בקשה להזמנת חיבורי מים וביוב במסגרת היתר בנייה
- בקשה להזמנת חיבור מים ראשי, העתקת חיבור מים, חיבור ביוב נוסף וביטול בור רקב שלא במסגרת הייתר בנייה
- פינוי בורות רקב
- דוחות איכות המים
- הנחיות לבדיקת אפיין רשת
- תאום תשתיות מול תאגיד מי הרצליה
- מערכות להולכת שפכים
- איסור ניקוז מי גשמים למערכת הביוב
- מניעת סתימות ביוב
- תחזוקת מיכלי מים
- דוחות הנדסיים מסכמים
- מפרט טכני לתשתיות מים וביוב
- מצגות מקצועיות
- ניטור עסקים
- ניתוח דיגום מפעלים בשנת 2023
הנחיות להגשה ועבודה עם מערכת אינטרנטית לאישור נספחי תברואה ותעודות גמר
כחלק משיפור השירות ליזמים, המתכננים והתושבים, שמנו לנו כמטרה את קיצור זמני הטיפול בהגשת פנייה לאישור נספחי תברואה (תוכניות סניטריות), בקשות לחיבורי מים וביוב, התקנות מדי מים ואישור תעודות גמר (טפסי 4).
תאגיד מי הרצליה משיק מערכת דיגיטלית להגשת נספחי תברואה. מהתאריך 01.09.2024 הגשת פניות תתבצע בצורה דיגיטלית דרך אתר התאגיד בלבד.
לכניסה למערכת, יש לבצע את השלבים הבאים:
1. על המגיש להירשם למערכת רישוי של התאגיד בקישור הבא:
https://apps.rog-tech.com/herzliya-customer-signup
בזמן ההרשמה, מומלץ לעבור על ההדרכה בקישור הבא:
https://app.tango.us/app/workflow/9dd1d4bf72b542a197001d7c83c73420
ניתן לעבור על תצלומי המסך, על מנת לעקוב שלב אחרי שלב בתהליך ההרשמה.
2. לאחר ההרשמה, תופנו לדף בקישור הבא.
https://apps.rog-tech.com/herzliya
דף זה ישמש עבור כניסה לאחר ההרשמה.
במערכת החדשה ניתן יהיה לבצע את הפעולות הבאות:
• פתיחת בקשות נספחי תברואה (תוכניות סניטריות), תעודות גמר (טפסי 4), בקשות לשינוי מיקום חיבורים ועוד. הבקשות מופנות ישירות למחלקת ההנדסה של התאגיד באופן מקוון עם אפשרות להתכתבות ישירה בנושאים כלליים והנדסיים.
• מתן שקיפות מלאה לעורך הבקשה (המתכנן) ולמבקש הבקשה (היזם), כולל מעקב אחר הפנייה בכל שלבי תהליך אישור הפנייה בתאגיד.
• מענה על בדיקות: אפשרות למענה על הערות שניתנות על ידי התאגיד בצורה נוחה ומהירה.
• מעקב היסטורי: שמירה ומעקב היסטורי אחר כל פעולה שנעשית בפנייה, כולל אפשרות הורדת קבצי עבר.
• ריכוז כלל המידע: ריכוז כל המידע הקשור לפנייה במקום אחד, באזור אישי בו יוצגו כלל הבקשות עבור התאגיד.
• עמידה בהנחיות רשות המים: תהליך האישור הוא בהתאם להנחיות רשות המים.
• הגשת פניות עבור מספר בעלי נכנסיםמיוצגים.
הדרכה להגשת בקשה חדשה במערכת, נמצאת בקישור הבא.
https://app.tango.us/app/workflow/af26927a3e304323bc0c45b04ddd40d7
והסבר כולל על המערכת, בקישור הבא. :
https://tadabase-rog.s3.eu-central-1.amazonaws.com/68j930yN2V/1717920493-.pdf
עבור כל שאלה/בעיה, ניתן לפנות בדרכי התקשרות הבאים:
1. מוקד הטכני של חברת Rog-tech באתר החברה בכתובת: https://rog-tech.com, או באמצעות WhatsApp בלבד במספר טלפון ניד 050-3348237
או ישירות דרך WhatsApp בקישור:https://wa.me/972503348237
2. מייל למזכירות אגף הנדסה במי הרצליה בע"מ: office-eng@mey-herz.co.il
שימו לב:
• כל פנייה חדשה תתקבל אך ורק דרך המערכת הדיגיטלית.
• כל פנייה שכבר בתהליך מול התאגיד, תסיים את טיפולה ללא קשר למערכת החדשה.