במקרים דחופים ניתן לפנות למוקד בטלפון: 106
או דרך אתר זה על ידי מילוי טופס דיווח על מפגע.
המוקד מטפל בסוגי תקלות שונים. מטרת המוקד היא לתת מענה מיידי ומהיר לתושבי העיר.
המוקד מטפל בפניות התושבים בנושאים הבאים:
תקלות בצנרת המים – פיצוצים בצנרת המים העירונית, נזילות ממדי המים ובחיבורי הצנרת, לחץ מים נמוך, מגופים שבורים/נוזלים, הפסקות מים.
איכות המים – מים עכורים, מים חלודים, טעם וריח שאינם טובים.
תקלות ביוב – פריצות וסתימות ביוב, בורות ביוב שבורים, מכסי ביוב חסרים, בדיקת חיבורי ביוב לקווים עירוניים.
סוגי התקלות והטיפול בהן:
במוקד מתקבלות כ- 400 תקלות מים וביוב בחודש. התקלות המדווחות ע"י התושבים נקלטות בתוכנת המוקד, המאפשרת אפיון התקלה על פי סוג התקלה, מיקומה, הגורמים המטפלים בה וסטטוס התקלה. כלי זה מאפשר לבחון האם מהירות הטיפול עולה בקנה אחד עם זמני התקן שנקבעו, וכמו כן מאפשר לבחון האם קיימות בעיות חוזרות ונישנות בכתובת מסוימת.
עם קבלת פנייה מפנה המוקד למקום את העובד המתאים, למיון והחלטה על המשך הטיפול.