"מי הרצליה" פועלת רבות להנגיש את שירותיה לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שרות העונה לצרכיו הייחודיים. התאגיד השקיע משאבים רבים בכדי לאפשר נגישות מלאה במשרדיו כולל בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. במשרדי התאגיד קיימים מכשירי עזר לשמיעה עבור כבדי שמיעה לרבות סיוע לאנשים עם מוגבלויות עפ"י בקשה. בנוסף קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק וכיסא נגיש.
אתר אינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.
אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות – התאמות נגישות לשירות, התשע”ג 2013.
האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.
כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים, מותאם לכל רזולוציה וגם לשימוש בטלפון הסלולרי.
*אתר מי הרצליה מפנה לאתר תשלומים paybill שאינו עבר תהליך הנגשה. בדף תשלומים מוצעות דרכי תשלום חלופיות.
תפעול האתר ועזרי נגישות
בצדו הימני של האתר, בחלקו העליון ישנם שני כפתורים להפעלה וכיבוי של מצבים שונים:
מתג ניגודיות גבוהה – משפר את חדות הטקסטים באתר.
מתג גודל גופן – מגדיל את הטקסטים באתר.
בעמוד הבית, ניתן לדפדף עם המקלדת בין המסכים של הבאנר הראשי באמצעות מקש ימינה או שמאלה.
כמו כן, ניתן לעצור את פעולתו ע”י לחיצה על כפתור עצירת ניגון המופיע בסמוך.
רכז נגישות
רכז הנגישות בתאגיד הינו: אורי קרני
בנושאי נגישות בלבד ניתן לפנות לדוא"ל :urik@mey-herz.co.il, טלפון: 09-9710800 פקס : 09-9710828